Logo Leeg

Onderscheidende verhalen vormen het hart en de ziel van uw bedrijf en zijn van invloed op mediapublicaties. Een krachtige corporate story verbindt, stuurt, emotioneert, enthousiasmeert de reputatie van uw organisatie, of die van uzelf om extra kracht bij te zetten. Als we dat goede verhaal samen met u hebben voltooid, ontstaat relevante content die het verschil maakt in een concurrerende markt.

storytelling voor START-ups en mkb

Sommigen bedrijven denken dat een corporate story een marketing communicatie middel is. Een bedrijfsverhaal houdt echter veel meer in. Het gaat erom dat uw bedrijf zijn potentieel vervult. Wat is de daadwerkelijke  missie, wat willen de medewerkers, klanten en andere stakeholders uitdragen? Het merk, de organisatie en het management moeten zichzelf laten zien. De kern is of je uniek en maatschappelijk relevant wilt zijn!

De authenticiteit van uw organisatie is van onschatbare waarde.

Producten en diensten gaan immers steeds meer op elkaar lijken. Vandaar dat de persoonlijkheid van een onderneming – uw identiteit – de belangrijkste factor wordt bij de keuze van de klant. Wie ben je? Waarom ben je hier? Waarin ben je uniek? Hoe eerlijk ben je?

Storytelling brengt de geloofwaardigheid van uw verhaal tot leven. Storytelling is authentiek, persoonlijk, verhalend en overtuigend. Storytelling verbindt, vernieuwt, geeft plezier, betekenis, richting en brengt de organisatie in beweging naar de gedroomde toekomst.

ONZE BLOG ARTIKELEN

04 feb., 2022
Regelmatig komt het voor dat bestuurders onder vuur komen te liggen na een onhandig media optreden bij controversiële consumentenprogramma’s als Radar en Kassa.
door Patrick van Hal 04 feb., 2022
In onze dagelijkse gesprekken met journalisten klagen zij met regelmaat over het gebrek aan relevantie in persberichten.
13 jan., 2022
Tweejaarlijks onderzoek PR-Dashboard onder journalisten en PR professionals legt snelheid van nieuwsselectie bloot.