Logo Leeg

Uw bedrijf begeleiden naar succesvolle publicaties met veel bereik. Roeland Associaties is voor uw bedrijf het startpunt voor uw publicitaire aandacht in alle zakelijke media van Nederland. Dankzij ons brede netwerk van landelijke media brengen wij ww bedrijf in beeld bij alle decision makers van Nederland.

publicaties in vooraanstaande media

Door onze langjarige ervaring en expertise in tal van branches geven wij voor onze cliënten een invulling aan hun mediavraagstukken. In zowel traditionele off line media als online zakelijke portals. Wij beschikken over een wijdvertakt netwerk in de media (print, tv, radio).

Roeland Associates wil impact maken met uw ondernemersverhaal in de media.

Door ons uitgebreide journalisten netwerk realiseren we een ingang voor uw bedrijf bij de toonaangevende landelijke media. Met een duidelijke PR strategie zorgen we op het juiste moment voor redactionele aandacht in de media.

Redactionele aandacht is uiteraard geloofwaardiger dan betaalde publiciteit zoals een advertentie. Uw boodschap laten oppikken door landelijke media , blogs en social media herbergt veel mediawaarde. We zorgen voor free publicity en maken inzichtelijk wat dat voor uw organisatie of merk oplevert.

Roeland Associates voorziet haar cliënten in strategische en creatieve adviezen op het gebied van Public Relations, Corporate Communicatie, Public Affairs en Crisiscommunicatie. Ons bureau beschikt over de ervaring en het netwerk om dit volledig waar te kunnen maken.

ONZE BLOG ARTIKELEN

04 feb., 2022
Regelmatig komt het voor dat bestuurders onder vuur komen te liggen na een onhandig media optreden bij controversiële consumentenprogramma’s als Radar en Kassa.
door Patrick van Hal 04 feb., 2022
In onze dagelijkse gesprekken met journalisten klagen zij met regelmaat over het gebrek aan relevantie in persberichten.
13 jan., 2022
Tweejaarlijks onderzoek PR-Dashboard onder journalisten en PR professionals legt snelheid van nieuwsselectie bloot.