Logo Leeg

Dagelijks voeren wij met ons netwerk van journalisten overleg over aansprekende achtergrondverhalen. Deze matchmaking tussen onze klanten en de wensen van journalisten leidt tot interessante pers publicaties voor uw bedrijf met een mediawaarde die met advertising niet is te realiseren.

onze werkwijze en resultaten

De meerwaarde van korte lijnen naar zakelijke redacties

Roeland Associates is uw startpunt voor het verkrijgen van media-aandacht in de toonaangevende zakelijke media van Nederland.

We weten wat de media willen – en wat niét – en spreken dezelfde taal. Met elke redactie van alle mogelijke media persoonlijk hebben we persoonlijk contact. Via ons PR-bureau heeft u toegang tot dit unieke samengestelde netwerk van mediarelaties en influencers, waarmee we impact maken voor uw bedrijfsverhaal.

Zo arrangeren wij redactionele aandacht in de diverse media. Onze medewerkers zijn ervaren oud-journalisten die de wegen kennen om positieve publiciteit te genereren in een gebalanceerde mix van media (print, TV, radio, online).

ons team

Met meer dan drie decennia ervaring werken we samen met zakelijke media van elke omvang en in alle sectoren. We staan voor u klaar om alle kansen te benutten om zakelijk te groeien door het verhogen van uw naamsbekendheid.

Een kennismaking om publiciteit te bespreken?

Neem contact met ons op