Onderscheidende verhalen vormen het hart en de ziel van uw bedrijf en zijn van invloed op mediapublicaties. Een krachtige corporate story verbindt, stuurt, emotioneert, enthousiasmeert de reputatie van uw organisatie, of die van uzelf om extra kracht bij te zetten. Als we dat goede verhaal samen met u hebben voltooid, ontstaat relevante content die het verschil maakt in een concurrerende markt.
storytelling voor START-ups en mkb
Sommigen bedrijven denken dat een corporate story een marketing communicatie middel is. Een bedrijfsverhaal houdt echter veel meer in. Het gaat erom dat uw bedrijf zijn potentieel vervult. Wat is de daadwerkelijke missie, wat willen de medewerkers, klanten en andere stakeholders uitdragen? Het merk, de organisatie en het management moeten zichzelf laten zien. De kern is of je uniek en maatschappelijk relevant wilt zijn!

De authenticiteit van uw organisatie is van onschatbare waarde.
Producten en diensten gaan immers steeds meer op elkaar lijken. Vandaar dat de persoonlijkheid van een onderneming – uw identiteit – de belangrijkste factor wordt bij de keuze van de klant. Wie ben je? Waarom ben je hier? Waarin ben je uniek? Hoe eerlijk ben je?
Storytelling brengt de geloofwaardigheid van uw verhaal tot leven. Storytelling is authentiek, persoonlijk, verhalend en overtuigend. Storytelling verbindt, vernieuwt, geeft plezier, betekenis, richting en brengt de organisatie in beweging naar de gedroomde toekomst.