Roeland Associates werkt vanuit een groot netwerk van Communicatie en Public Relations professionals. Zij geven ons inspiratie en kennis voor gerichte campagnes en zij helpen ons bij het uitbreiden van het netwerk van onze klanten. Bekijk onderstaand een aantal van onze gewaardeerde relaties met ieder hun eigen professie.

Joyce van Dijk; directeur van Proud Mam www.proudmom.nl

Combineert u werk en gezin? Dan weet u precies hoe stressvol dat kan zijn! ProudMom staat voor trotse, ambitieuze en zelfbewuste moeders. Vrouwen die werk combineren met een gezin en op zoek zijn naar een gezonde balans tussen beide werelden. ProudMom ontwikkelt producten waarmee werkende moeders zowel fysiek als mentaal sterk worden én blijven. Het krijgen van een kind is één van de meest ingrijpende gebeurtenissen in het leven van een vrouw.

Zeker in de eerste periode na het zwangerschapsverlof kan de combinatie van werk en gezin een behoorlijke uitdaging zijn. Hoe stel je prioriteiten en bewaak je ambities? Hoe zorg je voor een evenwichtige rolverdeling tussen jou en je partner? Voor deze en vele andere vragen biedt ProudMom uitkomst. Joyce van Dijk is zeer succesvol met haar concept, ProudMom werkt onder andere voor General en Movir.

Marcel Olislagers Founder van PRDESQ www.prdesq.com

Marcel Olislagers is volledig thuis in het vakgebied Digital PR. Hij volgt de snelle ontwikkelingen in het PR-vakgebied en vooral naar de kansen. Hij heeft veel ervaring met nieuwe toepassingen in ons vakgebied zoals Brandjournalism, Content Management en Influencermarketing. Marcel werkt reeds jaren samen met Roeland Associaties en adviseert onze klanten over digitale toepassingen zoals een Social Newsroom en Social Press releases.

Hans Scholten Communicatie Manager van Amchamb www.amcham.com

Roeland Associates is sinds vele jaren actief lid van de AMCHAM, American Chambre of Commerce. Vrijwel maandelijks organiseert de AMCHAM buitengewoon interessante bijeenkomsten, waardoor wij makkelijk in contact komen met CEO’s van multinationals, leden van het Koningshuis en het Kabinet.

Hans Prummel Founder van de Naamafdeling www.naamafdeling.nl

De Naamafdeling is een netwerkbureau die werkt met verschillende freelance creatieven, merkenbureaus en onderzoeksbureaus. Hans Prummel waarderen wij om zijn creatieve geest. Hij creëert namen, merknamen, productnamen, namen voor bedrijven, producten of diensten. Namen waarmee zijn opdrachtgevers náám kunnen maken. Indien gewenst met logo of slogan. De Naamafdeling biedt merkenrechtelijk, linguïstisch en domeinnaamonderzoek.

Frans de Groot Directeur van Bitsing www.bitsing.nl

Onze gewaardeerde relatie Frans de Groot is oprichter van BITSing, een succesvolle methode waarbij hij organisaties worden ondersteunt om groei te verwezenlijken. Het is een allesomvattend model dat zelfs (bedrijfs)resultaten en rendementen voorspelt. Sandd, Selecta, VGZ en Dolmans zijn een aantal bedrijven die onder andere gebruik van zijn diensten.

Hij doceert BITS-ing aan de Radboud Universiteit in Nijmegen en diverse hogescholen. Frans De Groot heeft twintig jaar gewerkt aan de ontwikkeling van zijn methode. Daarvoor was hij werkzaam als Client Service Director bij toonaangevende reclamebureaus als Wunderman en Y&R.

Gerard van de Tweel. Directeur van de Tweel Groep www.tweelgroep.nl

De Van den Tweel Groep is een dynamisch concern met vestigingen in Nederland en op de Caribische eilanden Aruba, Bonaire en Curacao. De groep telt ruim 1.100 medewerkers. Oprichter Gerard van den Tweel nam op 18-jarige leeftijd de kruidenierswinkel in Nijkerk over van zijn familie en bouwde dit voortvarend uit tot een retail- en horecaconcern.

In Nederland exploiteren ze maar liefst vijf AH-supermarkten en Gall & Gall-slijterijen. Het fameuze viersterrenplushotel Heerlickheijd van Ermelo, het viersterrenhotel ‘t Ampt van Nijkerk en het congres- en eventcenter Hart van Holland behoren eveneens tot de groep. Op de Antillen heeft Van den Tweel vijf grote supermarkten.